O outono internacional

Ja, snart börjar det. Eller, börjar om kanske man ska säga. Hur man än vill se det, så är det i alla fall på det viset att i helgen ska jag träffa tyska A och svenska D från Lissabon. Och dessutom (!) kommer förmodligen även tyska I från Faro hit. Helt sjukt.

När tyska I har åkt hem, avlöses han med finska J (mitt fadderbarn). Och sedan kommer hösten se internationell ut, av den enkla anledning att jag rent allmänt bara ska finnas till hands för utbytesstudenterna (åtminstone finska J).

Kanske åker jag rent utav till Tyskland eller Holland själv, och hälsar på mina vänner där nere också utav bara farten. För jag kan ju inte sluta vara internationell nu när jag börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback