Nollningsdags!

Tillbaka från staden i norr och peppad inför imorgon. En heldag med de nya. Har fått en ny fadderklass (eftersom "den förra" inte börjar), vilket innebär att vi är fyra faddrar + en huvudfadder till denna klass. Lyllos dom som får mig och LN som faddrar alltså!!! (Okej, de andra är säkert också bra!)

Imorgon ska jag kliva upp klockan 7, vilket blir fjärde dagen i rad då jag vaknar vid denna tidpunkt.
Trevligast av de mornarna var väl att vakna och plötsligt få två goa ungar bredvid sig imorse (även om jag kanske hellre hade sovit vidare). En vuxen och två knoddar i en 80 cm bred säng. Mina armar fick inte plats, och innersta barnet började gnälla på att "jag får inte plats, jag ramlar ner!" så tre-i-rad blev ganska kortvarigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback