Lins me up

LINSER BESTÄLLDA!

Insåg idag att jag aldrig kommer att klara mig igenom nollningen utan linser (jag är nästan blind och jag går dagligen omkring lins- och glasögonlös) så nu tog jag mig i kragen och fixade skiten. Vet ju dock med mig att jag kommer att gå till optikern snart för synundersökning (ringa imorgon för att boka tid?) så det fick ju inte bli ett allt för stort paket till brevlådan med alldeles för många linser som endast ger mig halvgod synskärpa (därför måste jag till optikern!). Därför blev det ett 2-packspaket med färgade månadslinser (eller två stycken paket, eftersom jag måste ha olika styrka på mina fina ögon).

Färgen på linserna är inte långt från min naturliga färg, men det var väl å andra sidan lite tanken.

FreshLook Radiance Moonlight


Vad tror ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback