I want to ride my bicycle...

Den värsta paniken har släppt. Men jag är fortfarande förbannad över skitpumpen jag köpte idag. Billig grej. Whopee, tänkte jag i affären. Inte fullt lika glad när jag kom hem och såg att munstycket är totalfel. Så fel det bara kan bli. Tur man bor nära gratispumpar. Dessvärre fick jag ju traska bort till TeamSportia igen (som enligt uppgift från en kompis tar en (1) vecka (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) på sig att fixa punkterade däck) för att pumpa, då biblioteket fortfarande har gömt undan sin.

Vad ska jag göra åt däcket?! Nå, det sitter åtminstone på plats nu. Och lite luft är däri. Tänkte se om luften är kvar imorgon. Annars får jag väl ta till en jäkla reparatör då, och hoppas att nästa gång det blir punktering så är det i framdäcket istället - enklare att hantera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback