Ett evigt jävla tjat

För två veckor sedan skickade nuvarande sexmästare (festansvarig i min studentförening - har ingenting med varken siffran eller aktiviteten sex att göra) ett mail till alla som ska vara faddrar i höst och berättade att han bifogade en fil. Snart därefter skickade han ett nytt mail, för att tillägga att han visst glömt att bifoga filen men att han skulle fixa det så snart han kom hem igen. Bra.

Jag har fortfarande inte fått filhelvetet. Och då har jag ändå tjatat på honom ett antal gånger. Gaah! Antagligen är det en totalt oitressant fil som jag tittar på i ett par sekunder och sedan stänger ner. Men det är själva grejen. Nyfikenheten - jag vill ju veta vad det är för något.

Så jag tjatar vidare, och känner mig som en riktig PITA.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Aaaa,sånt ärså störigt :( Fin bloggish iaf :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback