Belöningsplaner

När jag har klarat de tre tentor jag nu har framför mig vill jag ge mig själv en stor belöning. Jag har tänkt att jag ska unna mig en utlandsresa. Och nu har jag börjat bli sugen på att köpa skojiga saker till bakning och baktillbehör (så som spritsgrejer, sockerpasta, strössel, fina formar etc). Men det får vänta till den dag då jag börjar jobba och inte kommer ha så mycket vettigt för mig på min fritid.

Därför tror jag nog att det är bäst att jag gör upp en belöningsplan för mig själv, som motivation till att plugga.

Klara alla tre tentor: Resa till varmare breddgrader under novemberlov.
Klara två tentor: Lägga in mig på spa med övernattning.
Klara en tenta: Ansiktsbehandling, alt. helkroppsmassage.


Hm. Eller kanske jag ska prioritera annorlunda? För nu blev jag mest sugen på att bara klara två tentor (hehe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback