Facking Gjötet!

Jag har inte sett filmen, men titeln är klockren: Hata Göteborg.
Inget ont mot Göteborg - EGENTLIGEN - men staden har faktiskt inte visat sig från sin bästa sida de gånger jag varit där. Sedan kan det ha lite att göra med vad jag gjort där också förstås (slitit häcken av mig, varit trevlig och så vidare).

Det regnar i Göteborg. Det går inte att hitta rätt väg om man kör bil i Göteborg. Hotellet jag bor i Göteborg suger. Sitter i bäddsoffan hos mamma och försöker glömma bort att jag ska åka. Dels för att jag är trött och hellre vill sova (istället för att packa) och dels för att jag inte vill åka dit. Svårt att hålla skenet uppe inför morgondagen. Upp omänskligt tidigt och titta på när andra jobbar. Byta liv för imorgon, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback