Och så kom verkligheten bitchslappade mig.

Åh, om jag ändå kunde dra mig till minnes vilka mattekurser jag klarat och inte. Tror jag klarat alla utom en delkurs. Vilket skulle kunna innebära att jag har omtentatillfälle i mars och september. Och då är det sista chansen som gäller. En kurs som jag skolkade ifrån nästan helt. Varför gjorde jag det?! Stupid choices we make sometimes.

Hur som helst. Om det är så att jag saknar den kurs jag tror så är det suveränt. MEN nu råkar det falla sig så att den kurskod jag känner mig mest familjär med skulle innebära att omtenta ges 18 januari och absolut sista någonsin i historien: 20 september. Jag vet inte om jag är i Sverige den 18 januari, så då måste jag skriva tentan den 20 september. I så fall; gissa vad jag måste göra hela nästa sommar. Missar jag den tentan är jag screwed.

Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback