Såjasåjasåjasåjasåjasåjasåja...

Jos & jag ska glo på Gardells nya show. Yahoo!
Vi är så fånigt kära i honom och har levt på hans citat hela veckan.

Fast sämst humor hade vi tidigare idag. Snacka om lama grejer. Man får ju inte ha med sig varken det ena eller andra nu för tiden på flyget. Så då skojade vi (förstås) om att Jos redan packat ned sina bomber i resväskan. Phew! (Riktigt torrt!)

En annan rolig sak (som inte alls var rolig först) var den skrattande gubben. Och den italienska kvinnan som fick hela rummet på ett hostel att lukta konstigt (så jag sov med täcket framför näsan/över huvudet hela natten). Och Josefins sallad för tio euro. Och dressyrryttarna. Och tanten med skitstor jacka. Och parkeringsavgiften vi betalade i Málaga för att stå under ett köpcenter i närapå 5 timmar. Och när jag trampade i lera så det såg ut på min sko som att jag vadat runt i bajs. Och bajskorven Jos fotade. Och den fega hunden som inte ville vara i vattnet. Och manhoran som jag aldrig fick se. Och att vi fick betala 25 kronor för en gratiskarta. Och att en man på ett café fick mig att glatt betala fem euro för en espresso och en liten croissant utan att ifrågasätta. Och att läsa Hemmets Journal. Och hostelet/fängelset vi bodde på första natten. Och att vi sov på två olika orter under en och samma natt.


...såjasåjasåjasåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback