Nu kanske ni vill veta: när kommer Frida hem?

Jag vill veta när jag kommer hem, och vill ni inte veta så skit i detta (inte för att ni kommer få ut särskilt mycket information utav det!).

Terminen här är uppdelad i tre block. Det tredje och sista blocket avslutas enligt kalendarium den 1a februari. Därpå följer en vecka (plus en extra vecka för uppföljning av missade kurser) utav examination. Jag har ingen kurs i sista blocket. Bara fritt arbete med mitt projekt. Så jag kan sätta en egen deadline. Nu sätter jag en deadline: 15 januari. (Kommer antagligen inte att hålla... Men whatever.)

I Kalmar börjar vårterminen den 21a januari.

Med andra ord: jag kommer att missa en eller två veckors undervisning i Sverige. Kanske. Det beror ju på när mitt projekt är färdigt. Så frågan förblir obesvarad. Åtminstone om du vill ha tid och datum. Fast om du undrar på ett ungefär - ja då vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback