Na biblioteca

I bibblan pa universitetet. Har ett engelskt jakla tangentbord. Hur ofta hander det?! Dessutom verkar knapparna ha portugisiska funktioner, bara att man vet inte vad saker och ting sitter eftersom de ar "covered up" med engelska knappar. Ai ai ai, som en portugis skulle saga.

Andra gangen jag ar har idag. Glomde ta med en bok jag skulle lamna tillbaka till biblioteket forut, sa jag var tvungen att aka hem och sedan hit igen. Fast det gor ju a andra sidan att jag tjanar multum pa mitt busskort! (Hurra...)

Conclusion: this library sucks. Det ar fint, men det sucks.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tjoho! Psyk med engelskt tangentbord.. Och ännu mer när tangenterna är fel! haha.. nej, nu ska jag inte vara elak.. Skaffat mig min blogg iaf.. merkuriusbarn på här..
hoppas allt är bra i övrigt!
Kram sanna

2007-11-20 @ 23:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback