Jägarns vad hungrig jag är!

Idag började jag min andra (och sista) kurs. Miljöekonomi. Och hittills tycker jag om både ämnet och läraren. Om jag har frågor, är det bara att ställa dom. Och jag får än en gång skriva provet på engelska. Yahoo!

Nu har jag lunchrast, och jag tänkte egentligen skippa andra halvan av dagen. MEN eftersom förmiddagen gick bra stannar jag. Fast vi får väl se om jag pallar med att stanna kvar ända till klockan sju ikväll.
I övrigt: Vad ska jag äta? Hatar äta lunch på skolan.

(Och förresten mamma, så tror jag du skulle tycka han är dösnygg!)


Kommentarer
Postat av: Mor

Skulle jag gilla din miljöekonomilärare? Skicka bild genast!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Misstänker att han är ovanligt "solbränd" eller att du bara retas och han är en pytteliten grå medelålders portugis (fast jättesnäll). :-)

2007-11-05 @ 19:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback