Skit också...

Fan. Jag brukar alltid vara på topp. Men inte idag. Det kändes egentligen fel ifrån början, jag skulle likväl kunnat stanna hemma och ta det lugnt. Eller kanske t o m åkt hem, så jag kunde vara kvar i Kalmar med gott samvete nästa vecka (åh, hur ska jag göra?!).

Den person jag irriterar mig på mest just nu har gjort sig påmind. Och jag kan inte sluta tänka på det. Vilket stör mig, och hela min utekväll blev förstörd. Och en sak till. Som jag inte bryr mig om egentligen, men bara för att allt annat kändes åt helvete så hjälpte det mig inte på traven. Jag vet att jag är hemlighetsfull nu, och egentligen skulle jag väl kunna säga precis allt och som det är. Men det vill jag inte.

Kvällen känns käpprätt åt helvete. Borde ha stannat hemma. En tredje händelse också (egentligen fler) gnager i min skalle och gör mig lite mer irriterad. Jävla skit.

Ska jag unna mig en sallad imorgon? (Är mat svaret på mina problem?)
Åh. Vissa är så lyckligt lottade. Och just nu, känner jag mig som inte en av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback