KARMA bankett och sorgesuck.

KARMAbanketten var ruskigt trevlig. Verkligen! God mat var det också. (Är mat det enda jag bryr mig om?)

Efteråt (ja, jävlar vad bestämd jag var på den punkten!) skulle vi till Palace. Beccy bangade. Jaha. Och alla andra med för den delen. Förutom Passion och jag. Så vi vandrade dit (tog världens omväg). Det var smockat med folk. (I wish!)

Blev ruskigt besviken på bartender-DJn. Han ville inte spela vad vi ville höra. Så nu har jag bytt favvo-bartender på Palace. Fast jag tror inte jag vill ha den skäggige som favvo heller, för han var så kaxig när jag missade drickshinken (prickade en gång, och missade två). Jag antar jag blev för tävlingsinriktad. Kan bli det ibland.

Okej. Gårdagens favvo-bartender får bli Anna, som kom in på toan på kåren och gav mig mitt VISA-kort som jag tappat någonstans. Hurra!

Anyway. Passion och jag tröttnade efter en stund. Vi var alldeles för finklädda för så fula (fulla) människor. Det kom faktiskt till och med (ooh, vad pinsamt, jag har också gjort så) fram en tjej och frågade ifall vi hade varit på bal.

- Nej, den här gamla trasan? Snälla någon. Den har jag vaaarje gång jag går ut! Särskilt till Palace när det är femton, eeeh förlåt arton-årsgräns
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback