Idag har jag fått massor viktigt gjort!

Jippi! Duktiga jag!

Ringde IKEA. Bra bra. Hade skrivit fel på e-mailadressen. Meddelade detta och fick samtidigt veta att de var mitt uppe i allt. Så förhoppningsvis och antagligen har dom inte kommit till min ansökan ännu. I hope.

Var på Evil Design. Bra! Fick veta vad det typ kan kosta och när det finns tid. Hurra! Ska dit i nästa vecka och testa motivet på lämplig plats. Vet inte var ännu. Svårt som fan. Det var mitt stora problem när Samson kom till också. Damnit.

Nu ska jag fixa ihop en enkel Excel till kemin. Sedan ska jag till kontoret i skolan och räkna pengar. Därefter blir det styrelsemöte, eventuell träning och radio (glöm inte att
lyssna, kl 21:00). Good for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback