GHAAA!



Jag känner mig nog lite som Fry nu. Fast förmodligen (eller säkert) så har han panik över att tv:n är sönder eller att några farliga utomjordlingar hotar att döda honom. Här är inte tv:n sönder, jag har bara ingen lust att titta på den.
Och vad gäller utomjordlingar så ser jag inga häromkring, och förväntar mig det inte heller.

Jag är så uttråkad så det finns inte. Borde förstås plugga. Men jag är inte så sugen. Skulle vilja gå ut och bättra på dagens steg, men eftersom jag inte har någon stegräknare på mig (den ligger hemma och saknar ett batteri som försvann när jag tappade den i marken) har jag ingen aning om vad jag ligger på. Och jag är mätt. Så äta kan jag inte göra heller. Och jag har egentligen ingen lust att gå ner på stan, för jag kan typ ändå inte köpa någonting.

Min syster är visserligen hemma, men hon bara jobbar och flyttpackar. Mamma jobbar. Och jag har inte pengar till att åka för att hälsa på min storsyster idag (eller ens kollat om det är okej). Och förlåt mina kära vänner, men jag orkar inte ens lyfta på telefonen för att slå er en pling. Jag är skitlat!

Jag tror jag håller på att evolva fram en Fry-personlighet. Sitta på soffan, dricka Slurms och zappa mig igenom 500 kanaler - varav kanske hälften har något bra att titta på (jaja, han säger ju ett jäkla antal, men man kan ju inte ha alla citat pinfärska i huvudet jämt). Gnälla över allt jobb, och vara bästis med en robot. Bender. Jag antar att det är okej att kombinera två saker, så jag tar min dator och min gitarr, eftersom det är en Fender. Haha. Dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback