Friday is my day, as always!

Igår inleddes kvällen (med jäkt) lätt förfest hos Ellen. Sedan gick vi till kåren. Där var hejdundrande trevlig sittning! Fram till den punkt då dumma CNaS smashade sönder vår piñjata. Då fick vi inte vara med och leka längre. Och det var tråkigt. Men annars var det trevligt!

Efteråt var det mellanfest hos Ellen. Jag undrar hur många som fick plats i hennes säng?! Mina fellowship festivarers tvingade mig ner till kåren. Tog en sväng in till puben, två gånger. Så började i alla fall bandet spela. The Live Five. Dom körde en massa goa låtar. Himla trevligt! Worrying kind till exempel. Me like!

Snart hade alla i mitt sällskap gått. Fast besluten skulle jag lyssna klart på bandet i alla fall. Så det gjorde jag. Sen skulle jag gå. Men fastnade utanför affären med ergonomiska skor. Lite smalltalk på nattkanten. Det var najs.

Kom hem rätt sent, men vad gör väl det. Det är ju inte direkt som om att jag hade någon tid att passa.
Hur som helst - är jag väldigt nöjd med kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback