Dagens "Jag har aldrig".

Jag har aldrig förr, fram till idag:

* Gjort och postat en riktig videoblogg.
* Vandrat runt i hela staden med en kasse full av frukt.
* Gått över vägen på järnvägsspåret.
* Fått samtal från (och ringt upp) nya människor.
* Bokat fika ifrån caféet nere på Teknikum.
* I förväg bokat tur- och returresa till Växjö (har tagit tåget dit en gång, men köpte biljetten precis innan jag klev på).
* Spelat in en egen sms-signal på datorn och mixtrat med den. Känner mig helnöjd!
* Försökt trä på en kondom på foten (HAHAHAHA!). Den sprack.
* Ätit nästan 10 (åtminstone fler än fem) apelsiner idag.
* Fått/Snott/Tagit "gratis" triangelmjölkar (skitbra till kommande exkursioner & heldagslabbar).
* Gjort 46 st filmklipp på bara mig själv, under 1 timmes tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback