Midsommar? Nah.

Inget midsommarfirande för min del.
Okej, lite kanske.

Jobbade 09:30-18:00 (fick veta idag att det är dubbel lön på "aftonar" så jag blev skitglad/rik!). Kom hem vid sjutiden. Ringde bigsis & mor. Hoppade på vitlöksexpressen (det luktade igår på ditvägen, så då kan till och med jag erkänna detta öknamn) och gick från Navestad Centrum till mors lilla plejs vid Ensjön. Vi (mamma&jag) drack och åt gott. Tittade på lite gamla The Simpson-avsnitt. Gav upp för kvällen (elva-halvtolv) och gick åter mot Navestad. Plockade sju sorters blommor och höll käften hela bussresan mot stan (ca 13 minuter) och ända fram till nedsövning vid tolvtiden.


Sammanfattning av mina midsommaraftonfirningsmoment:
*  Grillning
*  Smaskigt dryckesintag
*  Jordgubbar & nyplockade (av mig!) blåbär
*  Glass
*  Blomplockning
*  Sova med blommorna under kudden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback