Märks det hur uttråkad jag är?

1: Tentaplugg.
2: Inga grannar hemma (förutom jag förstås).
3: "Ingen" online (okej, folk är online - det är jag som är "Inte vid datorn" - och skulle någon skriva till mig skulle jag strax därefter skriva något i stil med "Oj, nä nu måste jag fortsätta plugga!" och gå ut i allrummet stirra lite i papprena i fem minuter och sedan bli rastlös igen).
4: Ingen hjärnaktivitet.
5: Vill gå och köpa en Aftonbladet/Expressen för att få Kryssbilagan till.
6: Är orolig över att Kryssbilagorna är slut när jag väl ska köpa den.
7: Vill pilla bort plåstret på min häl, men försöker stilla min iver eftersom jag redan använt upp halva plåsterpaketet sedan i fredags.
8: Jag gör en lista över hur tråkigt jag har.
9: Vill springa, men har inga lämpliga skor. Dessutom har jag egentligen ingen lust. Vill nog hellre gå en promenad. Fast då skulle jag vilja ha musik i öronen. Men var är mitt headset? (Gone with the wind sedan januari...) Och visserligen har jag hittat min cd-freestyle (vet ni hur enorm den är!) och visserligen har jag min stegräknare - men var är mina hörlurar? (Ungefär samma problem som med headsetet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback