Festivalpacklista.

Två (av två) arbetsdagar är avverkade och jag har börjat skriva en packlista (har jag glömt något skitviktigt?) till Hultsfredsfestivalen! På tisdag åker vi!


Camping
Tält
Sovsäck
Luftmadrass / Underlag
Ev kudde

Hygien
Schampo&Balsam
Solskyddsfaktor
Handduk
Plåster
Nagelsax (kan man klippa plåster med - skitbra ju!)
Smink
Hårspray
Ev nagellack (jaja, onödigt...)

Kläder
Bikini
Klänning(ar)
Underkläder
Strumpor
Shorts
Jeans
Mjukisbrallor
Linne(n)
Tjockiströja (a.k.a. hood)
Mössa&Vantar
Regn-&vindtät jacka

Skor
Flipflop (endast "dag-skor")
Sköna pjucks (antagligen mina "vita" Converse All Star)
Gummistövlar (lovely♥)

Skitbra-å-ha-grejer
Mobilladdare
Öronproppar
Solbrillor
Plastpåsar
Toapapper
Våtservetter
Öppnare (för kapsyl/kork/konserv)
Myggmedel / Myggrökelse (röker folk anser jag rökelser är ok - förutsatt att lämpligt underlag/hängningsanordning används)
Vattenflaska
Mat
Pengar


Kommentarer
Postat av: Mor

du glömde kondomer...

2007-06-11 @ 09:17:32
Postat av: lillasyster

haha.
medicin, huvudvärkstabletter?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback