Det är bra att man får svar... Utan svar.

Hade mailat och frågat när terminen börjar och slutar. Svar: de vet inte. Goodie!
Beginning of 1st semester: Eventuellt någon gång från mitten till slutet av september.
End of 1st semester: Någon gång från slutet av januari till slutet av februari.

Det skiljer sig dessutom lite mellan de olika instutionerna. Härligt värre. Med lite tur slutar "min" termin så tidigt som möjligt så jag inte missar allt för mycket varken i Sverige eller Portugal.

(Liten notis: jag har en ny kategori!)

Kommentarer
Postat av: Mik

Visst är det underbart med folk som har koll...! :P Jag frågade alla jag trodde kunda veta både innan och under tiden jag pluggade.... ingen jävel hade ju koll. I mitten av april fick jag datumet. Terminen slutade i officiellt i juli, men lektionerna slutade i maj. Se det från den ljusa sidan: ditt liv blir mer spännande när du inte kan planera din tid ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback