Biljäveln klarade det!

Biljäveln - or should I say Hot Mama On Wheels som jag just döpte om fordonet till - gick igenom besiktningen utan problem. Skönt!

Dock hade jag på grund av stress innan jag skulle fara iväg helt sonika glömt plocka på mig pengarna. Det kom jag inte på förrän besiktningsgubben sa "Jaha, då var vi klara. Då är det bara betalningen kvar...". Gissa om jag fick panik!

Moder fick komma till undsättning, och allt löstes fint. Ska svänga in till en bilverkstad och få en (svång?)rem åtdragen innan jag drar till Kalmar. Sedan är allt klart. Hoppas jag.

Nä ett problem kvarstår - Hot Mama On Wheels är så förbaskat HET!!! Okej, en vanlig bil kan bli varm i solen... Men Hot Mama On Wheels är något i hästväg. Fönstrena går nämligen inte att öppna!

Kommentarer
Postat av: siiiiister.

Vad har hänt med fönstrena?
Far är inte rar. Och deras bil är inte till låns typ. Fyfan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback