BeachParty '07

image126
Full, go å gla över att jag fått låna lite värdelösa såpbubblor.


F GOES MAINSTREAM:

Kvällens outfit!
  • Klänning. Grå. Gratis från H&M (efter att tvingats köpa annan onödig skit för minst 400kr)
  • Hårnålar. "Gratis" från COOP. (Fick några över sedan E&jag toastade)
  • Bikini. Blå&Grön. H&M 2006 (finns reade lite överallt har jag sett...)
  • Blomma. Gulvit. Lindex? "Gratis". (A.k.a. pappa betalar... Köpte till farmors begravning. Har typ aldrig använt)
  • Garderobslapp. Röd & Numrerad med lämplig siffra. Gratis. (Användes som tumring, tills jag kom på att jag kunde knyta fast den i bikinitrådarna)
  • Silverörhängen. Två Hjärtan, i Nkpg. Finns lite då och då för billig penning.

Makeup:
  • Billiga ögonskuggor från H&M som jag "alltid" haft.
  • Gratis svart kajalpenna från nån tidning.
  • Ögonbrynskugga (BEST EVER!) från H&M.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman, nu är jag äntligen hemma från sjukan och mår mycket bättre tack och lov, fast det värsta är vikten. Skitsvårt att gå upp 8 kg igen. Tar cytostatika 1 gång i veckan i 16 veckor nu för att bygga upp nytt immunförsvar. Hoppas allt e bra. saknar dig. puss å kram /Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback