Att maila applicationforms...

Damnit vad klantig man känner sig ibland. Inte nog med att jag hoppade till och blev skraj två gånger av samma ljud i djurparken idag (om nu det är klantigt?) näminsann.

Scannade in två viktiga dokument som skulle skickas till några tanter i Portugal. Ena dokumentet skulle till en tant, det andra till två helt andra damer. Så jag började att skriva ihop lite snygg text till det första dokumentet. Såg jättesnyggt ut. Så jag skickade iväg det hela. Utan att bifoga dokumentet!

Så i mitt lilla pinsamma moment för mig själv gjorde jag lite snabbt och enkelt ett identiskt mail med filen bifogad. Ingen skada skedd.

Av praktiska själ kopierade jag mail-texten jag skrivit och klistrade in den i ett nytt mail - som skulle skicka det andra dokumentet till de två andra tanterna (jävlar, hänger någon med på detta eller?!). Skitbra. Stavade alla namn rätt och blev nöjd. Skickade. Utan att bifoga dokumentet!

Gjorde en favorit i repris. Skickade samma mail en gång till, fast med filen bifogad. De måste tro jag är dum i huvudet. Alternativt att det är något konstigt med min e-post.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback