Alltid som bäst när man ska iväg...

image135Vem har bestämt att det ska vara så att varje gång man ska åka iväg, så missar man något som är så ofantligt roligt? Och vem har bestämt att varje gång man ska åka iväg, så känns allt som allra bäst?


Har suttit på till en början O'Learys och därefter Krögers med några vänner. Totalt sett blev det 3 cider (2 st hela och 2 st halva).

På Krögers (en av Kalmars "finare" ställen) dök plötsligt en snubbe upp och tyckte att han kände igen Emma. Vi drev med honom som fan, den stackaren. Han kände inte alls igen Emma.

På hemvägen hittade Talla & jag en nyponrosbuske, och började plocka varsin blomma. Av någon anledning började vi strö blomblad på två bilar intill. De blev otroligt vackra!

Jag sitter nu alltså här, med halvångest över att jag ska spendera midsommar arbetandes i fucking djurparken och att jag inte har fått iväg alla papper till Portugal.

Alltid - ALLTID - ska man åka när man trivs som bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback