Det var något viktigt...

Alltid ska man glömma allt viktigt som man tänkt skriva supersmarta blogginlägg om. Nåväl.

  • Fredrik Lindströms "Världens modernaste land" får mig att reflektera lite extra inför Portugalhösten.
  • Juli är slutet på mitt första godisfria halvår och början på ett nytt. Nu blir det till och med stramare tyglar, har jag bestämt.
  • Imorgon (om jag hinner innan jobbet) ska jag till banken och be om lite rådgivning om fondspar. Jag vill inte ha mina pengar i ett sparkonto. Det är roligare med fonder, för då växer de lite. Har fått blodad tand och mersmak sedan en kvinna på banken hjälpte mig byta fonder på kapitalsparet. Nu tycker jag sådant är jättespännande!
  • En unge sade (om jag inte hörde fel förstås) på delfinplan i djurparken: "Titta mamma, vad mycket asfalt det är här!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback