Andrahandskontrakt.

Jag pratade med Sara som ska hyra mitt rum idag. Det fick mig att tänka tillbaka på när jag flyttade in, hur jag vantrivdes i rummet i början. Känner mig väldigt mån om att hon ska trivas, att hon känner att det är HENNES lägenhet under tiden som hon bor där. Visst lämnar jag kvar vissa saker som är mina men det har vi kommit överens om. Och jag har berättat för henne att hon får använda min luftmadrass ifall hon skulle få gäster, samt elvisp & våffeljärn (vem vet, hon kanske går på våffeldiet en period under hösten och då är det skitbra med ett våffeljärn!). Jag menar, jag har ju ändå ingen nytta av det när jag är borta, so it might as well be used.

Tittade på andrahandskontraktet. Började fylla i lite, men insåg att det inte var lönt. Gick inte att spara. Ibland suger sådana fyll-i-grejer.

Har dock inte hittat några tecken på min utlandsvistelse på Ladok där jag blivit informerad att någon slags notis skulle dyka upp. Det kanske kommer. Eller så tittar jag på helt fel ställe! Behöver hur som helst papper på att jag ska till Portugal för att Kalmarhem ska godkänna skiten. Antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback