Total failure

Okej. Jag ger upp. (Nej, egentligen inte.) Var uppe imorse, för att hämta tentan (skulle inte ha klarat den, så jag tänkte mest gå dit för att spana in den och få ta med den hem) och redo att gå. Det var bara ett problem. Mitt studentkort har villat bort sig i min röra (är i desperat behov av en rejäl städning!). Så tentan fick utebli.

Men kan ni förstå - jag, up and about cirkus kl 07:30. Sådana tider finns inte hos mig. Har inte klivit upp så tidigt på hur länge som helst. Är glad över att jag inte gick och la mig igen. Ska ju försöka ta tillbaks de tre-fyra timmarna jag nu helst sover bort om dagarna, och ersätta dem med vaken kvalitetstid (i föreläsningssalen).

Tro det eller ej, men jag ser fram emot kemin. Det ska bli spännande att för en gångs skull läsa en kurs på helfart. Annars har vi alltid haft två kurser parallellt på halvfart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback