Okej. Bra att jag gjort något i alla fall...

Listan på allt jag måste göra idag:
* Labrapporter färdiga
* Shoppa
* Måla naglar
* Fila fötter
* Noppa ögonbryn
* Förbereda kvällen

Och här har vi inköpslistan:
* Alkohol
* Top att ha ikväll
* Lämpliga ingredienser till kvällens förnödenheter (både solida och liquida varor)

Slutsats:
Jag har hunnit med en sak idag (egentligen två - jag har ätit lite också). Shoppa. Gud vad dålig jag känner mig. Om jag äter och shoppar på 6 timmar, och ska ner till stan en gång till för att köpa något mer (!) och sedan hinna göra mig iordning... Ja, det lär ju ta minst 12 timmar! Och jag har bara tre-fyra stycken sådana på mig. (Rapporten tar jag imorrn. Jag är dålig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback