Full (?!) styrelse i föreningen!

Vi får väl se vad som händer. Imorgon bär det av.

Full styrelse i min studentförening. Det har det inte varit så länge jag har suttit, och knappt innan jag satt heller. Så länge jag pluggat här förstås. Vet inte hur det var innan jag kom hit (och egentligen bryr jag mig väl inte så fasligt mycket om det?).

Några har frågat mig om varför jag sitter kvar som kassör, när jag beklagat mig så fruktansvärt och velat hoppa av länge. Sorry to say people, men jag kunde inte slita mig. Trivs bra i styrelsen nu, och har bättre koll på vad jag ska göra. Har jag tagit mig igenom ett helvetiskt år, ska jag nog klara lite till. Dessutom skulle jag få för mycket fritid om jag inte hade SPIIK. Och vad skulle jag fylla den med? Studier? Herregud människa...

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha, jag känner EXAKT som du!

2007-02-26 @ 15:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback