Ett kärt återseende!

Var uppe på mors vind förut och hämtade ner min resväska som stått där i ett halvår. Däri hade jag mängder av kläder jag glömt bort att jag äger. Ett väldigt kärt återseende var min Imnoe 'aeschnebi-tröja från årets AG (studentgrejer för dig som känner dig lost och inte förstår vad jag pratar om). Eller i ärlighetens namn var väl den det enda jag kände att jag har saknat. Resten känns som överflödigt tyg man kanske använder någon gång, men egentligen inte tycker om så mycket. Okej, en och annan tröja vill jag förstås ha kvar, men jag kommer inte ta med mig allt hem till Kalmar.

Ser fram emot att bunkra upp mina kläder i min nya garderob i min nya lägenhet... I februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback