2007 i punktform

Några random moments om året som skulle bli det bästa någonsin. Och det blev det nog!

  • Köpt en gitarr.
  • Uppfunnit/designat en vitlökspress (skoluppgift).
  • Varit på konferens/bott på finhotell.
  • Haft fetproblem med internetuppkoppling.
  • Gått tidiga morgonpromenader, förmiddagspromenader, eftermiddagspromenader, kvällspromenader och räknat steg.
  • Tränat regelbundet (under vårterminen).
  • Anordnat en riktigt bra födeldedagsfest.
  • Haft fetångest över bokslut.
  • Blivit omvald som kassör.
  • Besök nr 2 hos örondoktorn.
  • Brytit mot lagen.
  • Obsessed by O.C.
  • Kontaktad av en individ som funnit mitt nummer på en hink.
  • Blivit EXTREMT skoltrött och omotiverad för studier.
  • Gaddat in en Triforce.
  • Fått läkarutlåtande: nedsatt hörsel på höger öra.
  • Varit veckans singel i Christers Fredagsflörten i P3.
  • Odlat paprikaplantor.
  • Jobbat ihop ett MegaVIP på kåren.
  • Ny tradition: måndagsdricka.
  • AG & Kvastkampen.
  • Jobba i KMs Djurpark för 4e året.
  • Köpt en bärbar dator.
  • Farfar dog.
  • Åkt till Portugal.
  • Lärt mig ett nytt språk.
  • Varit hemifrån, i ett främmande land i 3 månader.
  • Fått visum i ett främmande land.
  • Kännt mig peppad att plugga.
  • Kommit på vad jag vill bli när jag blir stor.
  • Blivit bilägare.
  • Skrivit på kontrakt för egen lägenhet.
  • Klippt page.
  • Skaffat Singstar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback