Bra och dåligt med Continente

Continente är Portugals motsvarighet till typ Willy's eller ICA. En stor (billig) matvarukedja med eget billighetsmärke. De har ALLT! Verkligen.

Förutom att kedjans egna märke är sådär äckelbilligt (bättre än både ovan nämnda svenska liknande) är det mesta utav deras prylar/mat/whateveryoulike utav ok kvalitet och smakligt. Särskilt (oh, varför varför skulle Marietta (min roommate) introducera mig till dom?!) Argolinhas. They're SOOO good! Talk about cravings... (Åt ett pkt (Mariettas) igår, och ett idag. Haha!)

image141



Dåligt: Deras tuggummin. Nog för att de var billiga - jag måste ju byta ut dom var och varannan minut. Och då gör jag ju ändå det rätt ofta ändå eftersom jag är tuggummiholic. Och att man på själva supermercadon köper så jävla mycket och får all skit i femhundra påsar (för att påsarna här är skitsmå).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback