Man kan numer se mitt golv.

Vaknade halv tio (hade egentligen tänkt gå upp först två timmar senare, men är man vaken så är man). Satte igång med städningen på en gång. Succesivt rotade jag mig ned i klädmassorna och tidningshögar och upptäckte ett golv!

Fick rent på hallgolvet först och dammsög och torkade av detta. Kläderna in i garderoben (alt. tvättkorgen).
Pappersinsamling. Mjukplast. Soppåsar.

Åtskilliga timmar senare kände jag mig färdig. Nåväl, det ligger endel prylar kvar på skrivbordet och i bokhyllan. Men jävlarimig vad RENT det är! Har till och med tagit väck den jävligt irriterande lådan med julsaker jag inte orkat bära ned till källaren än.

Så nu kan jag be Bovärd-Peter komma hit och fixa två taklampor och min dusch. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback