Jag trodde jag var pigg, och det var jag.

Fast nu känner jag mig trött igen. Vaknade en stund efter sju imorse. Kände att det inte var läge för att gå upp då, så jag låg och drog mig till åtta. Supernajs. Gick en timmes morgonpromenad. Lovely! Det var helt dött ute. Tidiga söndagar är alltså att rekommendera för promenader. Dessutom är det hur underbart som helst att slippa "bakissöndagen" som skulle ha infunnit sig om jag hade gått ut igår efter att jag kom hem från Östergötland (tåg anlämnde 22:53 till stationen i Kalmar). Jag brukar ju inte må sådär dåligt dagen efter som vissa andra kan göra, men seg är man alltid.

Ska skicka iväg ett mail om ledighet nu. Därefter - plugg!

Kommentarer
Postat av: josi

...och en annan får gå upp 6.30 för att jobba på en söndag. bläe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback