I can be brown!

Yes. Indeed. Var som du kanske förstått ifrån gårdagens bloggar ute igår, i ruskigt underbart väder. Har fått lite färg, åtminstone på halva ansiktet. Lite rosig på näsan och en av kinderna. Så går det när man inte är vänd rakt mot solen hela tiden.

Fast vad värre är: jag köpte Dove Summerglow på Maxi häromdagen (det var extrapris, och min gamla är ju i princip slut) och smörjde in mig igår. När man använder denna (och annan brun-utan-sol) är det viktigt att tvätta av händerna, så man inte får några fläckar där. Ser konstigt ut.

Så jag såg till att torka av ordentligt...

...fast jag glömde den andra handen! Så jag har en hand med några suspekta färgkontraster. Skitfult! Snacka om live and learn. Skiten går ju inte ens bort med aceton (skulle ta bort lite nagellack, så jag passade på att prova mellan fingrarna på min skändade hand också).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback