Det går väl sådär med tentaplugget.

Kan inte alls koncentrera mig, utav uppenbara orsaker. Har alldeles för mycket annat att tänka på. Allt ifrån konstiga drömmar, till realitet och framtidsplaner. Vi har höga misstankar om att Micki är utvecklingsstörd och jag är missbildad. Beccy vet ingenting. Både Ellen och jag har klivit i arbetsnarkomanskorna vad gäller jobba på studentpuben och vill jobba mer än vad som erbjuds. Jenny vill åka till Hultsfred tidigare än beräknat, och kanske kan vi få göra detta - vilket skulle innebära att jag måste be om ännu mera ledigt.

Ser just nu fram emot kvällspromenad (vilket innebär att jag för dagen är klar med pluggandet och med gott samvete kan fästa tankarna på annat än plugg). Och därefter ser jag mest fram emot lunchtid imorgon. Då har jag skrivit tentan. Då kommer jag gå rastlös och tänka att jag inte alls har något att göra. Fast det har jag. Men när man blivit "ledig" efter en hektisk period så ser man inte sådana saker.

Åh, jag vill vila lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback