Alkoholproblem?

Vissa påstår att jag har alkoholproblem, att jag är alkoholist, dricker för mycket och så vidare. Själv skulle jag vilja påstå motsatsen, men med tanke på se senaste två måndagarnas aktiviteter så blir det förmodligen lite värre.

Förra måndagen: lunch i parken med supergod sallad (!) och vin.
Ikväll: måndagsdrinkar som en slags accesoar till pluggböckerna.

Kanske ska vi tillägga att jag icke dricker ensam. Det gör mina alkoholvanor mindre "alkoholistvarning"-sfulla.
Har med andra ord druckit drinkar med Micki (grabbarna fick lite öl) och spelat Rappa Kalja med henne, Beccy, Peter och Albin. Det var najs. Trevligt avbrott bland alla cykloalkaner, ozonbildning och markkolloider. Med mera...




För övrigt vill jag tillägga: helgen var vit. Och i princip var även förra helgen detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback