Nu har det hänt igen...

Hur många veckor (sedan jag började) har passerat utan att jag har funderat över  om jag går rätt utbildning och om jag är smart som pluggar över huvud taget?

Nu har jag kommit in i en sån där fas igen. En är-det-här-rätt-val-slash-är-det-här-vad-jag-vill-göra-slash-jag-vill-(väldigt-oseriöst)-dö-slash-frys-in-mig-och-återuppliva-min-om-tusen-år-när-allt-säkert-har-ordnat-sig-slash-tentaångest-fas.

Allting suger. Omtentaplugg suger. Att inte ha en dator hemma suger. Att (som vanligt) inte ha pluggat ordentligt suger. Att sova för länge och vara trött hela dagen suger. Att inte vara helt frisk än suger. Att veta att jag har en buss att passa imorrnkväll och att det är söndag i morgon suger. Att inte veta vad jag vill bli "när jag blir stor" suger.

Jag vill ha någonting som betyder något. Jag vill göra någonting som känns viktigt. För så känns det inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback