Världens (förmodligen) mest sliskiga raggningsreplik?

- Om man har sett en ängel, då är man inte trött utan fylld av energi.
Det sliskiga låg antagligen mest i att personen i fråga var ***... Och sliskig på hela taget.
Fast på riktigt så sades denna mening på engelska => slisk slisk slisk.
- If you've seen an angel, then would you be tired or full of energy?

Måste *** (överlag) vara så jobbiga? Okej. Fine, hade h*n nöjt sig med att prata så lugnt med mig. Men det började ju med att h*n faktiskt stod kvar och hängde vid garderoben i kanske 20 min efter att h*n fått sin jacka. Och stirrade. Blev ruskigt lättad när vakten sa till människan. Och så, när jag mer än en timme efter stängning gick ut för att sopa rent från fimpar o dyl smyger en figur fram runt hörnet och säger hej. Och då är det h*n. Klart som fan man får läskiga vibbar! Jag frågade varför h*n inte gått hem (svar: kanske borde jag det, kanske inte) och sedan sa jag att h*n var trött. Därpå kom den där jäkla frasen.

Nu kanske du undrar varför jag skrivit *** (som ska symbolisera ett ord med eventuellt fler än tre bokstäver) och h*n. Jag tänkte bara testa och se om någon gissade fel. Vem mer än jag drar människor över samma kam? Och vilken sorts människor..? (svar mottages med nyfikenhet genom kommentarer)

(Hint hint: det fanns många sådna på kåren ikväll...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback