Mando diao

Medelmåtta. Det var inte kul - på grund av alla puckon. Dessutom kände vi inte nåt av bandet. Så jag och Talla gick till puben istället. Och spanade lite utanför kåren men gick inte in. En kille slickade på sin arm och sen gnuggade den mot min arm. Det var en väldigt speciell känsla..? Sen gick jag och Talla tillbaks till Palace igen. Och vi skulle just ragga in oss på VIPet igen när jag ser att några av ettorna som jag nollade i början av hösten satt och VIPade sig. And I was in. Jag är SÅ häftig.

Lite senare träffade jag en av Sveriges mest korkade och osmidigaste killar. Från min gamla gymnasieskola. Men visst, vad hade jag förväntat mig - en lärkabock? Jeeeez! Jag räddade mig själv ifrån situationen och var påväg hemåt då jag träffade ettorna igen. Och eftersom jag så snällt utlovat efterfest så fick de hänga på.

Dock började "efterfesten" i smärre katastrof då en av dessa individer har vissa åsikter och kort stubin. Han vände tvärt och gick efter en diskussion. Efter ett tag kom först Zätas polare, en sur tjej (som stängde dörren in till Zätas rum) och sist Zäta. Lite senare blev jag också utestängd (eller snarare utelåst) ifrån mitt rum när en av hans andra kompisar gick in i mitt rum själv och låste dörren.

Ja. En galen natt. Och rolig. Fick komma in i mitt rum sen. Kan också berätta att jag trampade in en glasbit i foten och det blödde som aldrig förr. Åkte tvbord från Yangs rum bort till Johanna. Det var skojigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback