Kanske...

Jag vill ta lite här och lite där. En utbildning för mig? Ooh vad jag är sugen!

Men - jag vill inte flytta härifrån nu. Eller?

(Var nu inte drastisk Frida. Ta det lilla lugna. Du vill ha en fin titel och bra utbildning, men ta lite i taget. Du får ju ändå inte komma in på den utbidlningen, såvida du inte får tillgodoräkna dig vissa kurser. Men kom ihåg att du kan inte tillgodoräkna dig förrän du klarat kurserna. Och det har du ju faktiskt inte gjort ännu. Dessutom har du för mycket i händerna här just nu. Så chilla lite. Ta det som det kommer. Blir det överjävligt har du ju i alla fall en reservplan. Ok?)

Kommentarer
Postat av: Passion

ja frida! lyssna till ditt inre jag! ta de lugnt, för du får ju inte lämna oss alla här?? vad ska jag då ta mig till??

2006-10-20 @ 16:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback