SPIIKinnebandy 2006

Idag börjar det, den stora studentfesten. Och jag minns så väl förra året. En helg med fet ångest - det var skitjobbigt! Lördagen slutade i total katastrof. Tursamt nog kommer jag inte ihåg just det själv, men det jag minns var inte så roligt.

Tittar på bilderna därifrån och kan bara konstatera att jag inte vill lägga upp en enda utav dom för publikation. Jag vet inte vad det är som gör mig så negativt inställd till bandyn 05. Jag hade faktiskt roligt, men på något vis känner jag mig lite illa till mods när jag tänker på det.

Nåväl. I år ska jag inte ha ångest en enda gång. Fast det lär jag ju ha, om kassorna inte stämmer. Men det hoppas vi på att dom gör! Tråkigt nog är det med dessa jag kommer sitta hela helgen. Och jag är inte ett dugg road över det. Vill egentligen inte alls vara med och anordna bandyn, jag vill vara med och spela och leka. Och ha fylleslag med alla andra. Det är ungefär en månad sen jag hade fylleslag senast. Jag har evolvat* till en torris.

Kommer förmodligen inte hinna uppdatera bloggen så särskilt under bandyn, men jag ska göra vad jag kan för att rapportera från denna tillställning!



Evolvat = tv-spelssvengelska, och betyder ungefär att jag har förändrats/utvecklats (blivit bättre?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback