Okej, bara för att bevisa att det inte är småsten jag snackar om...

Om inte jag GENAST och personligen får en ursäkt så kommer jag att driva detta vidare..
Kan ni bedriva någon förtalskampanj mot mig så...


Ja. Ungefär så lät det förra gången också. Och ingenting har med mig att göra - jag förmedlar endast och försöker ställa till rätta. Suck. När började folk bli så fruktansvärt inspirerade utav USA och skrika "jag ska stämma dig, din jävel!" så fort och för minsta lilla. Kan man inte andas ett slag och ventilera åsikter som vanliga människor? Jag har verkligen inte varit omöjlig.

Kanske jag borde börja stämma alla och tjäna storkovan? Då skulle jag kunna sluta plugga och köpa mig en egen ö någonstans där det är varmt och ha några slavar som gör allt jag ber dom... Det vore nåt det! Och de som jag stämmer hårdast ska få hårdast slavstraff av mig - typ göra rent toaletten med tungan eller tvätta, vika och stryka mina kläder i all evighet. De som jag inte stämmer på så jättemycket får lite mildare slavstraff, som att laga mat åt mig (för det är faktiskt kul att laga mat!) och ge mig massage.
Ååh... If only dreams would come true!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback