Nu har mor och jag sett på...

Nu har mor och jag sett på tysk/turkisk halvporr. Nä, dom hade bara väldigt mycket sex. Ibland. Sexscener är nog överskattat. Egentligen är det nog ingen som bryr sig. Alla fattar ju ändå att de har haft sex om de kör en "efter-scen" vilket de oftast gör trots att man även får se lite action (som i mitt tycke brukar vara rätt trist). Och förspelen sen... Ah! Tror jag spolade förbi 10 minuter rent förspel i nån film en gång. De gick upp för en trappa, kysstes och klädde av sig. I tio minuter. Tjoho.

Undrar om filmerna skulle uppskattas av lika många om man tog bort alla förspels- och sexscener... Alla översexuella (handtrallande) män skulle antagligen snällt vända sig till porrhyllan som de mer öppna kåtbockarna, och sedemera bli en av dom. Usch. Eller så blir internet överbelastat... Bläsch. Kanske behövs det lite sex i filmerna så de som är för mesiga för annat får sitt. Vad vet jag. Jag är lyckligt lottad och inte en av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback