Mitt liv som finansminister, del 8

Del 8: Idoldyrkan, turnering, panik och städning

Nu kom jag hem. Gick hemifrån för 15-16 timmar sedan och har inte varit här sedan dess. Har käkat hamburgartallrik, godis, kakor, en clementin, några korvar, korvbröd och en banan. Har druckit kaffe, läsk, lite vatten och redbull. Har varit på toaletten en gång. Har sovit noll gånger. Har sopat och moppat effektivt i minst tre timmar. Har varit trevlig i minst 14 av mina sammanlagda timmar hemifrån. Har fått panik mer än fyra gånger. Har kännt att ljudnivån varit i taket utan att använda öronproppar. Har använt öronproppar. Har plockat skräp. Längtat hem. Räknat timmar.

Nu är jag så trött. Så jag orkar inte skriva nå' mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback