Mitt liv som finansminister, del 6

Del 6: End of day one

Nu är dagen snart slut och jag ska äntligen få kasta mig i sängen. Har spelat kort nästan den hela sista timmen. Väldigt trevligt. Druckit kaffe med för den delen, så jag håller tummarna för att jag trots det ska kunna somna.

Kom till korridoren för en liten stund sedan - mina grannar Spice up your life skulle precis gå till kåren. Ibland lever man verkligen i skilda världar. Utgång finns verkligen inte på mitt schema just nu. Är inte ett dugg sugen på att dricka heller. Får se hur det blir imorgon. Hittills har jag tänkt att på fredag, då kommer jag vilja dricka. Men med tanke på hur bra det har gått idag kanske det rullar på rätt fint imorgon trots allt ändå. Ska upp tidigt på lördag för att duka inför sittningen dessutom, så det kanske är lika skönt att slippa dricka imorrn som det är ikväll.

Nåja. All for now. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback