Lista nr fyra

Var är du nu?
Hemma (i Kalmar)
Lakrits eller choklad?
Ah! Svårt... Men jag kör nog på choklad.
Barndomsidol?
Roxette, Madonna och min storasyster.
Vad ska du göra i helgen?
Se på Idol-finalen, skriva tenta, eventuellt tentafira och kanske gå en sväng på slottets julmarknad.
Hur brukar du ta dig fram?
By feet. Förutom när jag ska ta mig till andra städer (hem till mor), då jag mest åker buss.
När kräktes du senast?
Kanske var det i början av november? Kör på uteslutningsmetoden - det var ingen annan så det var säkert jag.
Var fick du dina senaste pengar ifrån?
CSN. Såvida min lön inte har kommit in nu.
Det roligaste i ditt liv på länge?
SPIIK-innebandyn. Fast det var tråkigt också. I måndags hade jag väldigt skoj! Och då hände det faktiskt inget kul över huvud taget. Bara en jävligt bra dag!
Senaste alkoholintag?
I lördags (men har sneglat på mina ciderflaskor sedan dess - vill festa meeera!)
Har du haft mörkt hår?
Vid ett flertal tillfällen.
Är du morgonpigg?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! (läs: nej)
Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Njae. Beror på vad saken handlar om.
Vad luktar gott?
Julbak (pepparkakor, lussebullar osv), ett nystädat rum och min älsklingsparfym!
Har du borstat tänderna idag?
Jovars, och ska göra det fler gånger.
Tycker du om broccoli?
Japp! Käkade det i min soppa till "lunch".
Vad är du snabb på?
Vad är det för fråga? Jag antar jag skriver rätt snabbt på datorn. Och ibland får jag rätt snabba ryck. Jag är rätt snabb på att bli halvklar med saker och ting (sen brukar jag skita i att göra klart det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback