Lista nr fem

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
1/2 mått Poire William (en drinkbok)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Några musikvideos.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Körde en dålig gissning på kring fem. Klockan var ju för sjutton halv sju!
5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Städar och väntar på tiden ska gå.
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Förutom att stirra lite på min blogg bytte jag låt. Och skrev lite till Anna på msn.
9. Drömde du något inatt?
Ja och det var en jävligt sjuk dröm! Tyvärr kan jag inte beskriva den, men jag har bilderna i huvudet.
10. När skrattade du senast?
Tidigare idag. Tror jag? Annars lär jag skratta lite sen. Hur som haver skrattade jag i alla fall rätt mycket igår!
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Förutom vit och lite grå färg; mina afrikanska masker och några fjärilar.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag såg något äckligt förut när jag rensade avloppet till duschen, räknas det?
13. Vad tycker du om den här listan?
Jävla dålig... Och dessutom saknar den några frågor. Irriterande!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag vill ha mitt rum rent och fint (trots att det väldigt ofta ser ut som ett bombnedslag).
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Få folk att förstå att det flesta så kallade vardagsbehov är helt och hållet onödiga och skulle kunna uteslutas. Det skulle lösa en jäkla massa problem.
19. George Bush?
I don't like.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Det är min hemlis, för annars kanske någon snor mina namn.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Har redan planer på att göra detta.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Det där känns väldigt avlägset. Jag är inte så mycket för Gud och pärleporten. Men om H*n (vissa säger att Gud är en kvinna, medans andra tycker han är en gammal gubbe... därav stjärnan) nödvändigtvis måste säga något så skulle det vara: Hej och välkommen till Himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback